måndag 3 november 2014

Onsdagstema #238


Since 21April2010

Tema: I min stil.
Ibland har man mer krafter än man kan ana. Nu är jag fit for fight igen. Livet går upp och ner och 2014 har varit och är ett jobbigt år för mig - ni som följt mig vet. Just nu skriver jag mer än jag fotograferar och igår testade jag versformen Sonett för första gången. Titeln satte jag till "I min stil" så därför blir det veckans Onsdagstema :)  Nu vill vi se vad ni gillar i form av "stil" :)
Släpp loss fantasin - Tolkningen är absolut helt fri.
Lycka till! Take care out there!

Crazy Art by blogfia
(mina tokroliga bilder)

Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!

3 kommentarer:

Freja sa...

Din stil är härlig!

Anitas Malta sa...

Tror du burit på en inneboende kreativitet som nu sakta men säkert ger sig tillkänna. Din stil är helt underbar Birgitta !!

B i r g i t t a sa...

Tack rara finaste Freja och Anita <3