tisdag 19 februari 2013

Onsdagstema #149


Since 21April2010

Det är tätt mellan onsdagarna! Jag hinner knappt med. Önskar jag kunde säga att jag är i Budapest nästa onsdag men det får jag vänta med en hel vecka till. Idag har jag lekt med Ostindia för att eventuellt trycka bordstabletter. Tänkte först tema 'underlägg' men lite klurigare får det nog bli. Ni är ju så bra på tolkningar! Temat för denna gången är UNDERLAGD. Fri tolkning! Hur fri som helst får den vara
Lycka till! Take care out there!

Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!




9 kommentarer:

Laura sa...

Fyndig tema! Ha en fin dag :)

Maria LENN Thunholm sa...

Jag skrev precis en artikel pà Paris en photographies som var i stil med temat, men jag översatte artikeln till svenska och publicerade den pà en av mina svenska bloggar. Det var konst som berörde nàgot underlagt hos mig...

http://mariadesuede.blogg.se/2013/february/hm-onsdagstema-underlagd.html

Husbilen Credo sa...

Hejsan Birgitta!
Ber om ursäkt var inte min mening att förolämpa dig på något sätt.
Jag satt och tänkte på ordlös onsdag som har haft olika personer som hållt i det temat ...
Än en gång URSÄKTA mig.

Husbilen Credo sa...

Hej Igen! vill bara tala om att jag har gjort ett förtydligande i min blogg ....

B i r g i t t a sa...

Ingen fara LottaM :)
Jag kan lugna dig med att jag inte har några planer på att överlåta eller avsluta Onsdagstema.
Även om mitt eget bloggande ligger lite nere nu så fortsätter jag med Onsdagstema och Torsdagstema.

Musikanta sa...

Har dragit mitt strå till stacken med en bild som jag tycker passar bra till rubriken.
Kram!

Musikanta sa...

Hej igen!
Hittade inte Torsdagstema på nätet. Vilken är adressen?

B i r g i t t a sa...

Till Torsdagstema:
http://torsdagstema.blogspot.se/

Margareta sa...

23:55 =) och nu har även jag hittat min tolkning på det kluriga ordet underlagd.