tisdag 28 februari 2012

Onsdagstema #98



Since 21April2010

Välkomna till denna omgångens ONSDAGSTEMA!
Riktigt roligt att det fungerar så bra – tack vare er förstås! Jag försöker ju hela tiden utveckla mitt engagemang på Internet och FOTO med allt vad det innebär tar en himla stor del av min tid och det trivs jag jättebra med. Inte en dag är trist (förutom vädret).
Jag har en fråga – Vilken sida brukar ni gå till? Onsdagstemasidan eller Fotokedjorsidan?
Jag ska testa  att lägga länkningen även på min FOTO-sida där mitt bidrag ligger.
Temat denna veckan: Rund lek. Släpp fantasin lös Ler
Lycka till! Take care out there!



11 kommentarer:

BP sa...

Jag går alltid in på din onsdagstemasida. Visste inte ens att du hade en fotokedjorsida, men nu vet jag det.

PS. Försök att bli av med ordverifieringen som är så irriterande för många - inkl. mig. Å troligen vet du inte ens att du har verifieringen. De flesta vet inte det, då man ju sällan kommenterar hos sig själv. Ds

Anni sa...

precis som BP - direkt till onsdagstema och vill slippa ordverifieringen ;-)

Pysselfarmor sa...

samma som ovan - onsdagstema och vill slippa ordverifieringen.

B i r g i t t a sa...

Tack för synpunkter!
Jag hittade inte ordkontrolleen i den nya designen men när jag skiftade över till den gamla - så nu är den avstängd :)

Anonym sa...

Jag brukar gå till Onsdagstemasidan direkt.

Anni sa...

Konstaterar att mitt måndagsinlägg passade utmärkt till onsdagens tema. Så jag är lite lat ;-)

Pialotta sa...

Visst är det så som många tycker här .. skippa ordverifieringen.. finns hos många fortfarande.. så himla jobbigt och svårt att se ibland.. Tar extra lång tid oxså. Bra du fixade det :)

Monica sa...

Går in direkt på Onsdagstema;-)
Ha en bra dag

Anki sa...

Jag får väl skämmas lite... hittade hit av en slump och är med för första gången på just Onsdagstemat...

4U2 sa...

Som de andra går jag direkt till Onsdagstemat. Skönt slippa ordverifieringen! :)

Bildgatan sa...

Jag gör tydligen som de flesta, kollar alltid temat här men visst har jag varit in på dina övriga sidor och vet att du har den med fotokedjor där har jag hittat en del kul.