tisdag 20 december 2011

Onsdagstema #88


Since 21April2010

Jag har gjort Julkalender med musik nästan varje dag. Det är kul att leta upp julmusik av olika artister. Man vet aldrig var man hamnar till slut. Onsdagens Julkalender kommer att gå i barnens tema. Som några av er kanske redan vet så har jag ägnat större delen av mitt verksamma (samt även fritiden) åt barn som har det svårt av någon anledning. Det har handlat om skolsvårigheter, mobbning, barn till missbrukande/våldsamma/psykiskt sjuka föräldrar …. Barn kan växa upp i de mest ogynnsamma miljöer. Barn kan gå under – barn kan överleva – genomleva – mot alla odds ….
Jag ska visa en pojke som grep tag i mig idag (tisdag). Temat är ÖVERLEVARE med helt fri tolkning.
Lycka till!
Take care out there!






1 kommentar:

Pialotta sa...

Jo men visst månar jag oxså om barnen.. det finns riktiga överlevare bland ungarna :)